مقالات

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد

تخته وایت برد مغناطیسی در ابعاد مختلف جهت مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.

تخته وایت بردهای مغناطیسی با دارا بودن خاصیت مغناطیسی ( آهنربایی ) بهترین و پر مصرف ترین تخته وایت بردها می باشند که با دارا بودن چنین خاصیتی امکان چسباندن برگه جهت نمایش یا اطلاع رسانی بر روی تخته وایت برد را امکان پذیر کرده است.وایت برد مغناطیسی دارای ابعاد مختلف می باشد. ابعا مختلف این نوع تخته وایت بردها امکان استفاده در مصارف مختلف را به کاربر می دهد.

انتخاب سایز مورد نیاز در تخته وایت بردها یکی از موارد مهم انتخاب تخته وایت برد مغناطیسی می باشد که باعث می گردد کاربر از فضای موجود و اختصاص داده شده به این کار استفاده بهتری بکند..مثلا سایزهای کوچک در منزل برای کودکان و یا محیط اشپزخانه، یا در مطب دکترها جهت نمایش نوشته های خاص و سایزهای بزرگ در مصارف آموزشی مانند دانشگاها و مدارس، جهت یاداوری مطالب در شرکت ها و شاید در بیمارستانها و ادارت به جهت نوشتن یاداوری های خاص و همینطور در رستورانها قابل استفاده می باشد..

معمولا قاب دور آلومینیوم آنادایز شده نقره ای 2 سانتی‌مترمی باشد که باعث سبک تر شدن آن می شود و همچنین  دارای صفحه‌ی مغناطیسی با قابلیت جذب مگنت می باشد.معمولا محل نوشتن روی تخته وایت بردها هر چند وقت یک بار بعد از اشباع شدن احتیاج به پاک کردن دارند که بدین منظور یا از اسپری مخصوص این کار باید استفاده کرد یا می توان از الکل صنعتی بدین منظور استفاده کرد. ولی پیشنهاد ما همان اسپری مخصوص این کار می باشد..

طریقه  نصب تخته وایت برد مغناطیسی بدین صورت می باشد که یا در گوشه های آن جاهای مخفی برای نصب بر روی دیوار طراحی شده است و یا با قلابهای خاص از پشت بر روی دیوار نصب می گردد که بدین منظورمعمولا وسایل مورد نیاز به همراه تخته وایت بردها ارائه می گردد.

در ضمن تخته وایت بردهای قابلیت نصب بر روی پایه های چرخداری که به همین منظور طراحی شده اند را دارند. نصب روی پایه های متحرک امکان جابجایی را به کاربر می دهد و در صورت عدم نیاز می توان تخته وایت برد را به جای دیگر انتقال داد که این کار باعث استفاده بهینه از فضا می گردد.