در حال نمایش 32 نتیجه

فیلتر براساس قیمت:
بارکد خوان بارکد خطی یا میله ای به بارکد تک بعدی هم مشهور است. بارکد خطی یک کد خوانای ماشینی متشکل از مجموعه ای از میله ها و فضاهای چاپ شده به نسبت معین است.
نماد بارکد اساساً حروفی هستند که در آن عرض های مختلف میله­ ها و فضا­ها با هم ترکیب شده و مشخصه یا ویژگی‌ها و در نهایت پیامی را شکل داده است.
از آنجا که راه های بسیاری برای ترتیب این میله ها و فضا­ها وجود دارد، نماد­های متعددی امکان­ پذیر است برای خواندن این میل ها نیاز به دستگاهی مخصوص است که به آن بارکد خوان میگوییم که انواع مختلفی دارند مانند نوری، لیزری، تک بعدی، و دو بعدی هستند.
از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه ها آن است که هنگامی که یک بارکد را تشخیص می دهد، علاوه بر آنکه آلارم تایید فعال می شود، نوری رنگی نیز ساطع می کند. پس اگر در مغازه شلوغتان آلارم تایید بارکد را نمی توانید بشنوید، نور  رنگی شما را مطلع خواهد کرد.
اسکن بارکد به صورت اتوماتیک هم انجام می شود و شما نیازی به فشردن دکمه خاصی نخواهید داشت.از دیگر ویژگی های این دستگاه قابلیت اسکن سه حالته به صورت های اتوماتیک، سیکلی و تک کلیدی است که می توانید در شرایط مختلف از آن ها استفاده نمایید.