خانه » ماشین حساب » ماشین حساب لامپی و نواری

در حال نمایش 7 نتیجه

ماشین حساب لامپی و نواری یکی از ماشین های حساب قدرتمند دارای پرینتر می باشد که به هنگام مصرف طولانی و زیاد کاربری فراوان دارد. نمایش گر ساده این مدل، قابلیت نمایش چهارده کاراکتر را دارد.

در این مدل ماشین حساب، پرینتری با سرعت چاپ بسیار بالا نسبت به مدل های مشابه، تعبیه شده است همین امر بر متمایز بودن این مدل می افزاید. سرعت چاپ پرینتر این ماشین حساب، 4/4 خط در ثانیه و ارائه رنگ مشکی و قرمز می باشد.منبع تغذیه این مدل ماشین حساب، باتری در نظر گرفته شده است.

ابعاد این ماشین حساب طوری طراحی شده است که بر روی میز، فضای زیادی را اشغال نکند.همچنین طراحی زیبای دکمه ها و همچنین وجود دکمه سه صفر، بر سهولت وارد کردن داده ها به هنگام انجام محاسبات می افزاید. از دیگر قابلیت های این مدل ماشین حساب دارای پرینتر، به محاسبه قیمت خرید، محاسبه قیمت فروش و محاسبه حاشیه سود، می توان اشاره کرد. با داشتن دو مورد از این سه مورد، مورد سوم از محاسبات ماشین حساب، به آسانی مشخص می شود.

از دیگر قابلیت های فنی این مدل، می توان به محاسبه خودکار جنس مورد نظر با در نظر گرفتن محاسبه مالیات، قیمت بدون مالیت، قیمت فروش و تخفیف، اشاره نمود. همچنین محاسبه نرخ تخفیف و نرخ مالیات نیز در این مدل ماشین حساب، میسر می باشد.

از دیگر ویژگی های فنی ماشین حساب لامپی و نواری ، می توان به محاسبه میانگین، قابلیت رند کردن اعداد و محاسبه مالیات، اشاره نمود. به منظور ساده سازی محاسبات و صرفه جویی در انجام محاسبات، دکمه چند کاره (MU) در این مدل، تعبیه شده است. دکمه (MU)، کارایی را بهبود می بخشد. طراحی چهار دکمه مجزا برای عملیت حافظه داده ها در این ماشین حساب، به منظور سهولت در کاربری، می باشد. به منظور خواندن سریع تر اعداد توسط کاربر، چاپ اعداد توسط پرینتر، با تفکیک هر سه رقم صورت می پذیرد.