خانه » تجهیزات فروشگاهی و بانکی » تست اسکناس و ارز

در حال نمایش 13 نتیجه

فیلتر براساس قیمت:

تست اسکناس و ارز قابلیت بررسی و تشخیص ارزهای مختلفی همچون دلار، یورو، پند انگلستان، یونگ، رند، لیر، پزو، کوردوبا، سل، زلوتی و کرون دانمارک و….. را نیز دارد و تا شناسایی 30 عدد ارز نیز قابلیت ازتقا دارد.

ابعاد مناسب و سایز جمع و جور این دستگاه تست ارز باعث شده است بتوانید آن را به راحتی با خود حمل و جابجا کنید دقت تشخیص ارز این دستگاه بسیار بالا است به طوری که دستگاه تمامی اجزای تشکیل دهنده اسکناس اعم از جوهر آن را بررسی می کند و در صورت پیدا کردن ارز تقلبی به دو صورت بصری و صوتی به کاربر اطلاع می دهد

دستگاه های تست ارز قابلیت به روز رسانی را دارا می باشد و اگر فرم ارزهای یک کشور تغییر کند به راحتی می توانید دستگاه خود را به اخرین ورژن به روز رسانی نمایید و از خدمات ان به راحتی استفاده کنید از این رو از ویژگی های این دستگاه ها را به صورت رایگان بروز رسانی کرده و بنا به سفارش ارزهای دیگر را به آن اضافه کنید.

این دستگاه ها هنگام تشخیص و پیدا کردن یک ارز جعلی به وسیله یک آلارم شما را مطلع کرده و عملیت شمارش را متوقف می کند. در بعضی از مدل های این دستگاه ها علاوه بر برق شهری می توانید از باطری قابل شارژ آن نیز استفاده کنید

بنابراین هنگام قطع برق نیازی نیست کسب و کارتان را متوقف کنید. در بعضی از این دستگاه ها توانایی شمارش اسکناس های مخلوط است که در انتها نیز جمع آن ها را به شما گزارش می دهد.