خدمات تعمیر ماشین های اداری

خدمات تعمیر ماشین های اداری شامل عیب یابی تعمیر و تعویض لوازم مربوط به ماشین های اداری است. این ماشین ها شامل: اسکنرها، پرینتر های لیزری، دستگاه های کپی، پرفراژ چاپ چک، فاکس ها، دستگاه های پرس کارت (لمینیت)، مهر و … می باشند.فروشگاه آفیس کالا با دارا بودن بیش از 15 سال تجربه در زمینه ماشین های اداری بهترین خدمات تعمیر و نگهداری این ماشین آلات را برای مصرف کنندگان مختلف ارائه می دهد. وجود کارشناسان تحصیل کرده و مجرب در امر تعمیر ماشین های اداری این اطمینان را به شما می دهد تا با آسودگی از لوازم و ماشین های خود استفاده نمایید.

خدمات تعمیر پرینتر

پرینتر یکی از دستگاه ها و ماشین های اداری است که کاربرد و موارد مصرف بسیاری دارد. استفاده از این وسیله در خانه، مدارس، دانشگاه ها، ادارات، سازمان ها، مراکز چاپ و خدمات فنی و سایر فضاهای کاری مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. مدل های مختلف پرینتر در بازار موجود بوده و مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از انواع پرینتر به علل مختلف ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کنند.

تعمیر پرینتر های لیزری، پرینترهای اچ پی HP، پرینترهای کنون canon، پرینترهای سامسونگ Samsung و سایر مدل های پرینتر در این مرکز انجام می شود. این پرینتر ها در مدل های ایستاده، رومیزی و چند کاره ساخته شده اند.تعمیر و تعویض قطعات، بازیابی و ترمیم کابل ها، قطعات سخت افزاری پرینتر، تست محتوایی و پایه ای اختلالات پرینتر و سایر خدمات مورد نیاز مربوطه در این مرکز با بهترین کیفیت و در زمان مناسب ارائه می شود. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید انواع پرینتر مناسب کار خود نیز می توانید از خدمات مشاوره ای این مرکز بهره مند شوید.

خدمات تعمیر اسنکر

اسکنر یکی دیگر از لوازم اداری است که جهت تصویر برداری استفاده می شود. با استفاده از اسکنر می توانید از اسناد، فیلم، نقشه و عکس و… سایر اوراق تصویری به صورت اسکن تهیه نموده و در کامپیوتر خود حفظ کرده و یا از آن پرینت تهیه نمایید.در این دستگاه ورودی کامپیوتر ممکن است دچار مشکلات سخت افزاری شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. خدمات عیب یابی، تعویض و تعمیر برد، لامپ، مدارهای کنترل و … سایر بخش های اسکنر را از ما بخواهید؛ تا بهترین خدمات تعمیر و تعویض و نگهداری انواع مدل های اسکنر را با بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار دهیم.

خدمات تعمیر دستگاه کپی

دستگاه های فتوکپی یکی از شناخته شده ترین ماشین های اداری محسوب می شوند که دارای مدل های بسیار متنوع بوده و به علت استفاده بسیار دچار استهلاک شده و نیاز به تعمیر و نگهداری پیدا می کنند. سرویس های دوره ای تعمیر و تعویض قطعات و شارژ کارتریچ با مواد مصرفی مرغوب از مواردی است که برای حفظ و نگهداری دستگاه کپی بایستی در نظر داشته باشید.دستگاه فتوکپی را در مدارس، دانشگاه، ادارات، سازمان ها و دفاتر خدمات فنی و … مورد استفاده قرار می دهند. این دستگاه یکی از پر مصرف ترین و شناخته شده ترین ماشین های اداری محسوب می شود. بنابراین مصرف زیاد این دستگاه نیاز به مراقبت و دقت زیادی را از استفاده کنندگان آن طلب می کند و اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری متعددی می تواند در این دستگاه ایجاد شده و کار با آن را دچار اختلال و اشکال نماید.

بنابراین دقت در نحوه استفاده و مراقبت و نگهداری از آن در اولویت های کار با دستگاه کپی قرار دارد.در صورت نیاز به تعمیر دستگاه فتوکپی خود، می توانید با ما تماس گرفته و از خدمات ارائه شده آفیس کالا استفاده نمایید.

خدمات تعمیر دستگاه فاکس

مناسبات اداری و ارتباطات گسترده امروز استفاده از دستگاه فاکس را تبدیل به یکی از ضروریات زندگی و انجام کارها کرده است. دستگاه فاکس در واقع سیستمی است که هم دارای قابلیت ارتباط تلفنی را داشته و هم قابلیت ارسال و دریافت مکتوبات را از طریق خط تلفن شهری فراهم نموده است.مشکلاتی همچون جمع شدن کاغذ فاکس، قطع و وصل ارتباطی دستگاه، ایجاد صدای ناهنجار، شکسته شدن چرخ دنده های فاکس و ساییدگی آن ها مواردی اند که باعث خرابی دستگاه فاکس و از کار افتادن آن می شوند. برای ریشه یابی این مشکلات و عیب یابی دستگاه باید دستگاه به طور دقیق بررسی و سپس تعمیر شود.

ایجاد مشکل در سیستم فاکس باعث بروز اختلال در خدمات مربوط به این دستگاه می شود و کاربر نمی تواند ارتباط برقرار نماید. لذا تعمیر این دستگاه ضروری است. تا در کمترین زمان و بهترین کیفیت صورت پذیرد. در مراکز اداری و سازمان ها از آن جا که سرعت عمل اهمیت دارد، تخصص و تبحر تعمیرکار فاکس بسیار مهم می باشد.تعمیر انواع فاکس های پانوسونیک ، فاکس های شارپ، انواع فاکس کاربنی و فاکس های حرارتی و فاکس های لیزری چهار کاره با بهترین کیفیت و سرعت متناسب در مرکز آفیس کالا ارائه می گردد. این امر موجبات رضایت بالای مشتریان را از کارشناسان ماهر این مرکز به وجود آورده است.

خدمات تعمیر دستگاه پرفراژ

انواع دستگاه های پرفراژ با برندهای ماکس ژاپن و کارونا، کاتیگا، مهر و … از دیگر ماشین های اداری است که در کارخانجات تولیدی، ادارات و … قابلیت استفاده دارد. دستگاه پرفراژ چک جهت ایجاد امنیت استفاده چک به کار برده می شود. در ورق های جعبه و کارتن سازی یا در مورد کتاب و دفترهایی که نیازمند پرفراژ می باشند، از دستگاه های مختلف پرفراژ استفاده می شود. دستگاه پرفراژ به صورت الکترونیکی و مکانیکی وجود دارند. تعمیرات برد الکترونیکی، هرگونه خرابی در چاپ و یا کثیف کردن و گیر کردن نیازمند تعمیر می باشد. این امر توسط تعمیرکاران متخصص و ماهر آفیس کالا در زمان مناسب و با کیفیت و ارائه خدمات گسترده انجام می شود.

خدمات تعمیر دستگاه پرس کارت (لمینیت)

دستگاه های پرس کارت (لمینیت) اغلب در دفاتر فنی و دفاتر ثبت و … به کار برده می شوند. لمینت کردن یعنی استفاده از لایه مایع لمینت بر رو و یا پشت صفحه چاپی تا از تغییرات دما و یا رطوبت هوا بر چاپ محافظت انجام شود.این دستگاه با پرس کردن با استفاده از لمینیت سرد یا گرم و ضخامت و عرض مختلف لمینت و … تفاوت دارد و انواع مختلفی از دستگاه لمینت برای کارهای مختلف تولید شده است. در صورت بروز هر نوع مشکلی در چاپ لمینیت تعمیرکاران زبده و ماهر آفیس کالا قادرند تا عیب یابی، تعمیر و یا تعویض قسمت های مورد نیاز این دستگاه را با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با واحد خدمات تماس بگیرید.