خانه » تجهیزات آموزشی » میز نور و نقشه

در حال نمایش 11 نتیجه

فیلتر براساس قیمت:

میز نور و میز نقشه با استفاده از پرو فیل ضخیم تقویت شده در پایه ها جهت دوام و استقامت بیشتر و دارای بست بین پایه ها می باشد. در ضمن استفاده از پیچ های تنظیم ارتفاع در کف پایه برای استفاده در سطوح مختلف جهت تنظیم دقیق تر و پوشش رنگ الکترو استاتیک کوره ای ( ضد خش ) در تمام بدنه پایه و صفحه ضد خش و قابلیت تنظیم شیب صفحه و لذت کار را برای کاربر دو صد چندان می کند.

ویژگی مهم در طراحی میز نقشه کشی این است که کمترین فشار به ستون فقرات و کمر افراد وارد آید.میز نقشه کشی  با استفاده از پروفیل ضخیم تقویت شده در پایه ها جهت دوام و استقامت بیشتر و دارای بست بین پایه ها می باشد.

در ضمن استفاده از پیچ های تنظیم ارتفاع در کف پایه برای استفاده در سطوح مختلف جهت تنظیم دقیق تر و پوشش رنگ الکترو استاتیک کوره ای ( ضد خش ) در تمام بدنه پایه و صفحه ضد خش و قابلیت تنظیم شیب صفحه و لذت کار را برای کاربر دو صد چندان می نواید. این محصول  در جهت ایجاد شرایط راحت تر برای افرادی است که در این حوزه فعالیت می کنند.

استفاده از این میز ها به افراد کمک می کند با کمترین خستگی ساعت های متوالی بر روی پروژه های خود کار کنند. طراحان میز های نقشه کشی هدف اصلی خود را آسایش افرادی در نظر گرفته اند که پشت این میز ها می نشینند.

میز نقشه کشی  میزی است با قابلیت تغییر ارتفاع که آن را برای افراد با فیزیک بدنی متفاوت تنظیم می نماید.اهرمی که در این میز ها در نظر گرفته شده است می توانند ارتفاع صندلی افراد را به درستی تعیین نماید.علاوه بر این صفحه اصلی میز نقشه کشی  را نیز می توان بر اساس زاویه مورد نیاز تنظیم نمود. نکته جالب در طراحی این میز این است که برخی از انواع آن، این قابلیت را دارند که به عنوان میز کامپیوتر نیز مورد استفاده قرار گیرند.

برای این که حمل و نقل میز های نقشه کشی به آسانی صورت بگیرد معمولا این میز ها دارای قابلیت جمع شدن هستند و به آسانی می توان آن را در بسته بندی های کوچکی قرار داده و در زمان استفاده به سادگی قطعات آن را به هم متصل نمود.

علاوه بر این در برخی از انواع میز ها که به آن ها میز نور نیز گفته می شود لامپی در سطح زیرین تعبیه شده که موجب می شود جزئیات دقیق تری از برگه های روی میز مشاهده شود.