خدمات تعمیر لیبل پرینتر

خدمات تعمیر لیبل پرینتر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از معتبرترین و برجسته‌ترین شرکت در زمینه تجهیزات اداری آفیس کالا بخواهید. این شرکت قادر است برند های مختلف لیبل پرینتر را تعمیر کرده و بسیاری از مشکلات خریداران این دستگاه را برطرف نماید. به طوری که مشتریان بتوانند از دستگاه‌های قدیمی خود مانند روز اول استفاده کنند.

 

تعمیر لیبل پرینتر

یکی از تخصصی ‌ترین خدمات آفیس کالا خدمات تعمیر لیبل پرینتر می‌ باشد. در این شرکت تعمیر پرینتر های حرارتی فروشگاهی، فیش پرینتر ها و لیبل پرینتر (بارکد پرینتر) توسط متخصصان و کارشناسان دوره دیده انجام می ‌شود. تعمیرکاران شرکت آفیس کالا با استفاده از به روزترین ابزارهای تست و تعمیر و به صورت حرفه‌ای تعمیرات دستگاه‌ها را انجام می‌دهند.

اگر چه تعمیر دستگاه هایی از قبیل فیش پرینتر‌ ها، لیبل پرینتر (بارکد پرینتر) و پرینترهای حرارتی فروشگاهی ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. اما نداشتن تخصص کافی در این زمینه ممکن است به قطعات و مادر برد دستگاه خسارت جبران ناپذیری را وارد کند. امروزه افراد و مراکز بسیاری هستند که تعمیرات این دستگاه‌ ها را انجام می ‌دهند. اما برای جلوگیری از خسارات بهتر است دستگاه مورد نظر خود را به شرکت معتبر و افراد ماهر جهت خدمات تعمیر لیبل پرینتر بسپارید.

خدمات تعمیر لیبل پرینتر

دستگاه لیبل پرینتر ممکن است در اثر عوامل مختلفی خراب شود و احتیاج به تعمیر داشته باشد. علل خرابی این دستگاه را می‌توان به سه دسته اصلی خرابی هد لیبل پرینتر، خرابی غلطک فید لیبل پرینتر و خرابی برد الکترونیکی یا همان مین برد لیبل پرینتر طبقه بندی کرد. در صورت نیاز به تعمیر هر یک از این بخش ها بهتر است از بهترین خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت آفیس کالا بهره مند شوید.

هد لیبل پرینترتعمیر هد لیبل پرینتر :

هد‌ های لیبل پرینتر از المنت‌ های بسیار کوچکی ساخته شده اند که در زمان رسیدن دستور از مین برد، با توجه به نوع چاپ هر قسمت، بخشی از هد گرم می ‌شود. در صورتی که جریان الکترونیکی قطع شود به دلیل عدم حرارت چاپی انجام نمی‌ شود. بنابراین در صورت خرابی هد لیبل پرینتر ممکن است کامل بسوزد یا قسمت‌ هایی از آن دیگر قادر به پرینت نباشند. در این صورت باید نسبت به تعویض هد دستگاه اقدام کرد. یکی از بهترین مواردی که می توان متوجه شد که هد دچار مشکل است یا خیر این هست که در هنگام چاپ بارکد و یا نوشته بر روی برچسب مورد نظر معمولا یک قسمت جاچ نمی گیرد.

این مورد بستگی به قسمت اسیب دیده یا در سمت راست یا چسب نوشته و یا در وسط می تواند باشد. یک مورد حائز اهمیت نیز نرسیدن دستور از برد دشتگاه به هر دلیل به هد می باشد که حتما باید بررسی شود

 

 

تعمیر مین برد لیبل پرینتر :

تعمیر مین برد لیبل پرینتر به قسمت‌ های متفاوتی تقسیم می ‌شود. در بعضی مواقع ممکن است قسمتی از مین برد به صورت کامل بسوزد که در صورت امکان با تعویض قطعات می‌ توان مشکل را برطرف کرد. یکی دیگر از دلایل بروز مشکل ممکن است در اثر عدم استفاده صحیح سوکت‌ های ورودی و خروجی مانند سوکت برق ورودی ایجاد شود که با تعویض سوکت مشکل حل خواهد شد. اما زمانی که مین برد لیبل پرینتر آسیب ببیند به راحتی قابل تعمیر کردن نخواهد بود.

تعمیر غلطک فید لیبل پرینتر :

بهتر است بدانید که غلطک ‌های لیبل پرینتر معمولا در اثر گذشت مدت زمان طولانی دچار فرسودگی می ‌شود. اما در اثر عدم استفاده صحیح ممکن است در مدت زمان کوتاهی پوشش روی غلطک از بین برود و همچنین چرخنده‌های حرکت دهنده دچار فرسودگی یا شکستگی شوند. لازم به ذکر است که موتور محرک غلطک فید از آن دسته قطعات می‌باشد که ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شود.

بنابراین در صورت هر گونه خرابی دستگاه لیبل پرینتر می‌ توانید از خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت آفیس کالا بهره‌مند شوید. زیرا این شرکت از کادری مجرب در بخش خدمات و تعمیرات ماشین‌های اداری برخوردار است. همچنین با توجه به سابقه 15 ساله خود یکی از معتبرترین شرکت‌ ها در این زمینه محسوب می ‌شود.

فیش پرینترها

جالب است بدانید که فیش پرینتر ها را با نام ‌های دیگری از جمله دستگاه صدور فاکتور، دستگاه صدور فیش، دستگاه فیش زن، چاپگر فاکتور، چاپگر حرارتی و دستگاه چاپ رسید در بازار ایران می‌ شناسند. این نوع دستگاه ها جزء پرینتر های فروشگاهی محسوب می ‌شوند. همچنین در فست فودها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاربرد دارند. بنابراین گاهی اوقات با نام فیش زن فست فود شناخته می‌ شوند. این نوع دستگاه با ایجاد حرارت بر روی رول کاغذ عمل چاپ را انجام می‌ دهند.در استفاده با این دستگاه نیازی به جوهر، تونر و ریبون نخواهید داشت. فیش پرینترها در انواع و برندهای مختلف در بازار موجود می‌باشند که در صورت نیاز به تعمیر هر مدل و برندی از این دستگاه می‌ توانید از خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت آفیس کالا استفاده کنید.

بارکد خوان یا بارکد ریدر

بارکد خوان ها دستگاههای پر کاربرد زندگی امروز ما به شمار می ایند. حضور انهارا در داروخانه ها و فروشگاههای برزگ به راحتی می توان مشاهده کرد. این دستگاههای پر کاربرد امروزی که بسیار کارهای امروزه بشر را رحت کرده اند نیز همانند همه دستگاههای دیگر خراب میشوند و نیاز به تعمیر دارند. تعمیرات انها شامل برد بارکد خوان، کابل اتصال ان به کامپیوتر و همچنین CCD انها می باشد.

لیبل پرینتر (بارکد پرینتر)

می ‌توان گفت تفاوتی بین لیبل پرینتر و بارکد پرینتر وجود ندارد و به چاپگر هایی که مخصوص چاپ لیبل و برچسب هستند، لیبل پرینتر گفته می‌شوند.

رسید فیشپرینتر های حرارتی فروشگاهی

پرینتر های حرارتی فروشگاهی دستگاه ‌هایی هستند که توسط حرارت یا گرما بر روی کاغذ‌ های مخصوص متن مورد نظر خود را چاپ می ‌کنند. در این نوع دستگاه ها از جوهر و تونر استفاده نمی‌ شود؛ بنابراین نیازی به شارژ کاتریج نخواهند داشت. از دیگر مزایای پرینترهای حرارتی فروشگاهی می‌توان به مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد. زیرا تنها هزینه مربوط به این دستگاه‌ ها خرید رول کاغذ مخصوص می‌ باشد. لازم به ذکر است که این نوع کاغذ‌ها از قیمت مناسبی برخوردار می‌ باشند.

مزایای استفاده از پرینترهای حرارتی فروشگاهی

استفاده از این نوع دستگاه‌ها مزایای خاصی دارد که از جمله آن ها می ‌توان به مواردی از قبیل عمر طولانی آن ها و عدم نیاز به سرویس مداوم شارژ اشاره کرد. بنابراین پرینترهای حرارتی فروشگاهی به کم ‌ترین خدمات تعمیرات نیاز دارند. 
از دیگر مزایای این دستگاه‌ ها سرعت بالای آن ها موقع چاپ می ‌باشد.

پرینتر های حرارتی فروشگاهی به دلیل دارا بودن این ویژگی خاص در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. 
با توجه به اینکه این دستگاه‌ها نیازی به جوهر ندارند و از رول کاغذی مخصوص بسیار ارزانی در آن ها استفاده می‌ شود از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

استفاده از پرینتر های حرارتی فروشگاهی بر خلاف چاپگر های سوزنی و لیزری هیچگونه آلودگی صوتی ایجاد نمی ‌کند. بنابراین با خرید این مدل دستگاه از آرامش خاصی بهره‌مند خواهید شد.این مدل دستگاه نسبت به انواع لیزری و سوزنی حجم بسیار کمی را اشغال می‌کند؛ بنابراین محیط کاری منظم و آراسته‌ای را ایجاد خواهند کرد. با توجه به نیاز بسیار کم به خدمات تعمیر لیبل پرینتر در این مدل دستگاه می‌توانید هزینه‌های جانبی خود را کاهش دهید. زیرا نیازی به شارژ جوهر و سرویس دهی نخواهد داشت.

اما چنانچه به تعمیر هر نوع لیبل پرینتر نیاز پیدا کردید، می‌توانید از بهترین خدمات تعمیر لیبل پرینتر شرکت آفیس کالا بهره‌مند شوید. این شرکت برای مشتریان خود امکان راهنمایی و مشاوره رایگان را فراهم کرده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با واحد خدمات تماس بگیرید.

برای خرید هر کدام از محصولات لیبل پرینتر و یا پرینتر چاپ لیبل و فیش پرینتر یا پرینتر چاپ رسید و همچنین بارکد خوان بر روی انها کلیک نمایید.