تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

خدمات تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در آفیس کالا به صورت تخصصی با مشاوره های رایگان به جهت انجام هر راهنمایی در سراسر ایران یکی از تخصص های ما می باشد. پس از ان که هر روز در کشورمان استفاده کنندگان کامپیوتر و لپ تاپ افزایش پیدا میکنند بهتر می توان به این نکته پی برد که یک پشتیبان خوب برای سیستم شما چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر سخت افزاری بیشتر مورد نیاز می باشد. مهم بودن این موضوع تقریبا بر هیچ کس پوشیده نیست. از این رو برآن شدیم تا با راه اندازی خدمات رفع مشکلات کامپیوتر و لپ تاپ و همچنین راهنمایی در خصوص ارتقا سیستم و انجام آن برای کاربران گرامی بتوانیم خدمات شایسته ای را ارائه نماییم.

از انجایی که امروزه بیشتر سازمان ها، اداره ها و شرکت ها سعی بر برون سپاری تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ به شرکت ها را دارند، ما زمینه ای را فراهم کرده ایم که بتوانیم با عقد قرار داد های ههمکاری به صورت ماهانه، سالانه و یا حتی موردی در تهران و خدمات رفع مشکل نرم افزاری به صورت انلاین در کلیه استان ها و شهر ها را راه اندازی نماییم.

در کل خدمات ما به 4 دسته تقسیم میشوند که عبارتند از :

  1.  تعمیرات سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ
  2. خدمات نرم افزاری شامل رفع ارورها، آپدیت نرم افزار ها و به روز رسانی آنها
  3. ارتقا سخت افزاری لپ تاپ و کامپیوتر
  4. خدمات نصب ویندوز و نرم افزار های مورد نیاز

خدمات تعمیرات سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ :

یکی از بخش های تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ شامل خدمات سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ می باشد که عبارت است از تعمییر قطعات سخت افزاری، نصب هر یک از کارت های سخت افزاری گرافیک، صدا، مودم، USB ،TV همراه با درایور های مربوطه، نصب پرینتر های لیزری و جوهر افشان ( نصب درایور و تست مراحل )، نصب و راه اندازی دستگاه های چند کاره multifunction (نصب درایور و تست اولیه بخش های دستگاه )، نصب اسکنرهای معمولی و حرفه ای، نصب ماژول رم با تست، مونتاژکامل سیستم، نصب درایور و تجهیزات External متعارف به صورت صحیح  می باشد.

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

بعضی از خدمات بخش سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ شامل موارد زیر می باشد :

  • تعمییر قطعات سخت افزاری کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ
  • نصب کارت گرافیک، صدا، مودم، USB ،TV همراه با درایور های مربوطه
  • نصب پرینتر و اسکنرهای حرفه ای و رومیزی
  • نصب و راه اندازی دستگاه های چند کاره multifunction
  • نصب ماژول رم با تست
  • مونتاژ کامل سیستم
  • نصب درایور و تجهیزات External متعارف

خدمات نرم افزاری شامل رفع ارورها، آپدیت نرم افزار ها و به روز رسانی آنها :

ارور ها  همان خطاها در تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ هست که شما هنگام اجرای نرم افزار ها، بازی ها و یا کار با کامپیوتر با آن مواجه می شوید  خیلی از ما نمیدانیم چگونه این ارور ها را رفع و حل کنیم. از طرفی داشتن نرم افزار های بروز و مناسب همیشه برای استفاده کردن از لپ تاپ و کامپیوتر مهم و تعیین کننده است . پیشرفته ترین سخت افزار ها اگر نرم افزار های مناسب و بروزی نداشته باشند کارایی لارم رو ندارند پس بهتره همیشه رسیدگی به نرم افزار ها و بروزرسانی آنها رو مد نظر داشته باشیم.

گاهی از مواقع سیستم های کامپیوتری ما دچار آسیب ویروسی شده و برنامه ها را به درستی اجرا نمیکند. چه بسا با استفاده از یک فلش یا کول دیسک آلوده سیستم ما از کار بیفتد . اینجاست که متخصصان ما به کمک شما آمده و با خدمات نرم افزاری مناسب سعی بر نگهداری اطلاعات هارد شما کرده و سیستم شما را به روز رسانی می نمایند.

ارتقا سخت افزاری لپ تاپ و کامپیوتر :

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

با گذشت روز افزون و ارتقا نرم افزار ها در بخش خدمات رفع مشکلات کامپیوتر و لپ تاپ متوجه خواهیم شد این نرم افزا ها به منابع بالاتری از نظیر Ram یا Cpu و یا Main board که همان مادر برد نیز نامیده می شود احتیاج پیدا میکنند و برای اجرای برنامه های خود به سرعت بالاتری نیاز دارند. از طرفی هزینه خرید یک کامپیوتر و یا سیستم جدید و به روز قطعا هزینه بالایی را بر ما تحمیل میکند . اما ارتقا سخت افزاری لپ تاپ و کامپیوتر به چه معناست ؟

این موضوع یعنی بعضی از مواقع کامپیوتر و یا لپ تاپ شما خراب نیست و مشکلی هم ندارد، اما به‌درستی و آنگونه که انتظار دارید بازدهی ندارد. سرعت دستگاه کند است، ویندوز دیر بالا می‌آید و یا برخی از نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی روی سیستم اجرا نمی‌شوند. اینجاست که بهترین گزینه تغییر و ارتقا برخی از قطعات سخت افزاری دستگاه می باشد. با تعویض RAM، CPU، هارد و یا سایر قطعات دستگاه، کامپیوتر شما عملکردی مناسبی با خواسته خود را خوهید یافت.

خدمات نصب ویندوز و نرم افزار های مورد نیاز :

گاهی کاپیوتر و لپ تاپ های ما به روز هستند ولی در اثر نصب نرم افزار های مختلف و پاک کردن آنها متوجه خواهیم شد که کامپیوتر ما آن سرعت اولیه را ندارد. یا برای اجرای یک برنامه خاص احتیاج به نصب نرم افزاری خاصی داریم ولی چون دانش فنی آن را نداریم ناچاریم کامپیوتر خود را به دست افراد غیر کارشناس و متبحر بسپاریم. از این رو ما در کنار شما قرار خواهیم گرفت تا با کمک هم بتوانیم مشکل را بر طرف کرده و خدماتی را ارائه دهیم که شایسته شما باشد.

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ

خدمات ما شامل :

  1. نصب ویندوز 7، 8* 10
  2. ارتقا ویندوز 7 یا 8 به 10
  3. نصب نرم افزار های لازم با توجه به حیطه کاری شما
  4. نصب نرم افزار های ضروری و حرفه ای و اپدیت آنها

ما برای ارائه بعضی از این خدمات از راه دور نیاز به برنامه کاربردی Anydesk داریم که می توانید به راحتی ان را از ادرسی که در پایین همین صفحه قرار دارده شده است دانلود نمایید. ارائه خدمات ما مبتنی بر اصل مشتری مداری و همچنین حفظ حریم شخصی می باشد. خواهشمند هستیم با کارشناسان ما در واحد خدمات کامپیوتری آفیس کالا در تماس باشید.

از اینکه تا اینجا ما را همراهی کردید سپاسگزاریم. امیدواریم با خدمات شایسته بتوانیم رضایت شما عزیزان را تامین کنیم.