مقالات

رول لمینت گرم چیست و چه کاربردی دارد ؟

رول لمینت گرم

 رول لمینت گرم چیست مبحثی است که سعی داریم در این مقاله کوتاه به ان اشاره کنیم. آیا تا به حال اسم رول لمینت گرم را شنیده اید؟ کاربرد این محصول چیست؟ در چه صنعتی از آن استفاده می شود؟ این مقاله در رابطه با این رول و کاربرد های آن می باشد. با دنبال کردن این مطالب بیشتر بااین محصول و کاربرد ان آشنا می شویم و اطلاعاتی در این رابطه کسب می نمایید.

کاربردهای رول لمینت گرم

اول از همه به توضیح اینکه لمینت چیست می پردازیم. لایه لایه کردن و همینطور متورق کردن از معانی لمینت به حساب می آید که این عمل پس از چاپ به کار برده می شود. وقتی که لایه ای نازک پس از چاپ کردن روی کاغذ قرار گرفته می شود در واقع به آن لمینت گویند. در واقع لمینت حکم یک محافظ را اجرا  می کند. زمانی که کاغذی چاپ می شود و برای اینکه در مقابل رطوبت و همینطور گرما آسیب نبیند، از لمینت به عنوان محافظی برای کاغذ چاپ شده استفاده می شود.

لمینت دارای انواع بسیار زیادی است که هر یک از آن ها در زمینه ای مخصوص به خود استفاده می شوند. نمونه ای از لمینت ها عبارت اند از : رول لمینت گرم ، رول لمینت سرد، مات و … . ما در اینجا قصد داریم به توضیح این محصول بپردازیم.

دستگاه رول لمینت

دستگاه رول لمینت

مشخصات رول لمینت گرم

لمینت گرم تشکیل شده از دو جز می باشد. این دو جز طلق و چسب است. اگه به بعضی از کارت های شناسایی که پرس شده اند دقت نمایید، خواهید دید که این پرس انجام شده توسط لمینت گرم است. در واقع این یک نمونه از کاربرد لمینت گرم است. لمینت گرم غالبا تشکیل شده از دو لایه جدا می باشد.

بیشترین کاربرد لمینت گرم در کارهایی با فرمت لارج و همین طور کارهای بزرگ است و در وایق یکی از رایج ترین نوع استفاده از این لمینت در پرس کردن می باشد. در روش لمینت گرم با حرارت بسیار زیاد پوشش پلاستیکی لمینت را روی سطح مورد نظر می کشند تا کاملا بچسبد. رنگ این لمینت سفید بوده و چاپ بیشترین استفاده را دارا می باشد. قیمت رول لمینت گرم در سایت های مختلف به صورت یکسان نیست و این قیمت در حال نوسان می باشد.شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین از سایت های معتبر این محصول را خریداری نمایید.

شما می توانید برای خرید رول لمینت گرم از فروشگاه آفیس کالا اقدام بفرمایید.