نمایش 1–36 از 42 نتیجه

فیلتر براساس قیمت:

لیبل پرینتر یک دستگاهی است که دارای قابلیت چاپ روی انواع لیبل فلزی، PVC، کاغذی و حرارتی می‌باشد. این نوع پرینتر به دلیل کاهش هزینه‌هایی مانند کاغذ ارزان، احتیاج نداشتن به سرویس و شارژ کردن مجدد جوهر و… بسیار مقرون به صرفه است.

به همین خاطر دارای هزینه نگهداری پایینی می‌باشد که می‌توان گفت از ویژگی‌های بارز محصول محسوب می‌شود. به علاوه این نوع پرینتر از 6 زبان مختلف پشتیبانی می کند.

این دستگاه ها  دارای کاربردهای مختلفی از جمله چاپ بارکد دو بعدی مانند «Maxicode, PDF417, QR Code» می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه ها می‌توان به سرعت بالای چاپ برابر با 150 میلی‌متر در ثانیه اشاره کرد. ضمنا این نوع پرینتر دارای درگاه‌های ارتباطی سه گانه شامل USB، پارالل و سریال می‌باشد.

پرینتر لیبل زن مدل بیکسولون SLP-T403 از نوع برش دستی است و در دو رنگ مشکی و طوسی در بازار موجود بوده و عرضه می‌شود. این نوع پرینترها دارای دامنه‌ی متنوعی از طول ریبون از 74 متر تا 300 متر می‌باشد.

این نوع پرینتر سخت افزاری مناسب به منظور پرینت گرفتن لیبل‌های پشت چسب دار به منظور چاپ بارکد می‌باشد. این بارکدهای چاپ شده بر روی لیبل یا برچسب قابلیت الصاق بر انواع محصولات را دارا هستند. این دستگاه ها به دلیل سرعت عمل بالا و مقرون به صرفه بودن نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

انواع لیبل پرینتر